U toku digitalna kampanja „Love in Bar“

Povodom 14. februara, Dana zaljubljenih, Turistička organizacija Bar sprovodi digitalnu kampanju “Love in Bar” na tržištu Crne Gore. Prethodnih godina za Dan zaljubljenih organizovani su koncerti sa poznatim izvođačima, dok je ove godine zbog epidemiološke situacije odlučeno da se organizuje kampanja sa ciljem promocije ugostitelja i njihovih ponuda.

Osim ponuda, u kampanji se Bar prije svega promoviše kao destinacija za odmor tokom praznika ljubavi, sa fokusom na kulturna i prirodna dobra kao i legende po kojima je poznat. Za potrebe kampanje izrađena je posebna “landing stranica” www.love.bar.travel na kojoj su postavljene atraktivne ponude hotela. Oglašavanje se sprovodi primarno preko društvenih mreža Facebook i Instagram, ali i na informativnim portalima.

U ovoj kampanji učestvuju hoteli Sea Fort, Kalamper Hotel & Spa, Adria, Franca, Stara Čaršija Resort & Spa i Pelikan, izdavaoc privatnog smještaja “Kuće Lekovića”, a otvorena je i za druge koji imaju pripremljenu ponudu za Dan zaljubljenih. 

STRUČNA SLUŽBA TO BAR

Podjeli objavu na:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Podjelite objavu putem telefona:

Pravila komentarisanja:

Poštujući načelo demokratičnosti, kao i pravo građana da slobodno i kritički iznose mišljenje o pojavama, procesima, događajima i ličnostima, u cilju razvijanja kulture javnog dijaloga, na Portalu nijesu dozvoljeni komentari koji vrijeđaju dostojanstvo ličnosti ili sadrže prijetnje, govor mržnje, neprovjerene optužbe, kao i rasističke poruke. Nijesu dozvoljeni ni komentari kojima se narušava nacionalna, vjerska i rodna ravnopravnost ili podstiče mržnja prema LGBT populaciji. Neće biti objavljeni ni komentari pisani velikim slovima i obimni "copy/paste" sadrzaji knjiga i publikacija.Zadržavamo pravo kraćenja komentara.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *